Alex Dona, Marketing Mindset: Marketingul începe înaintea businessului sau a produsului

HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș

Metaforic vorbing, Alex Dona e mai cunoscut pentru poziția de backing vocal al Times New Roman decât pentru cea de manager sau antreprenor cu rezultate notabile în media românească. Deși are o diplomă de inginer metalurg, s-a băgat în media conjunctural. A trecut pe la OTV-ul lu’ domnu’ Dan Diaconescu, dar indirect, printr-o casă de producție, apoi a stat o vreme pe la The Money Channel, a reușit să se facă remarcat la Sanoma Hearst din scaunul de director de vânzări și board member. Practic a fost șefu’ la bani. Dintre toate publicațiile pe care le avea în portofoliu, FHM sigur vă sună cunoscut. La TNR s-a ocupat și încă se mai ocupă de partea comercială, în paralel cu Marketing Mindset, cursurile pe care le susține în prezent prin țară în comunitățile mici de antreprenori.  Acest interviu a fost înregistat după prezentările pe care le-am avut amândoi la tabăra Start Up Your Life by startup.ro. La un moment dat se va auzi cum tremurăm de frig, pentru că în Brașov e frig tot timpul, iar noi am discutat pe o terasă fără să ne dăm seama că vom îngheța. Eu am răcit. Am luat în discuție marketingul și antreprenoriatul. Am făcut o oprire în stația impostură în marketing și comunicare, apoi ne-am dat jos la capătul de linie numit antreprenoriat în 2019. N-am fost de acord tot timpul unul cu celălalt, ceea ce a făcut ca această discuție unu la unu să fie, de fapt, o dezbatere pe alocuri.