Alexandru Ion, foodpanda: Nu așteptăm vânzări de la influenceri, există mulți alți KPIs cu care se poate lucra

HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș

Alexandru Ion are 29 de ani, este marketing manager în cadrul foodpanda și-n egală măsură un personaj atipic pentru industria de comunicare. O să înțelegeți de ce odată ce apăsați butonul de play. Să vă dau un hint: am setat cu el, în timpul interviului, din senin, o campanie pentru acest episod. Nu e campanie by the book, nu vă grăbiți, e un element îndrăzneț, nou, inedit, care-l validează pe Alexandru Ion și-i permite să fie într-o notă discordantă cu restul pieței de comunicare și marketing. Pe scurt, în timpul discuției despre influenceri, l-am întrebat dacă se uită peste gard, la podcasteri. dacă s-a gândit să colaboreze cu ei. A zis că până acum nu a făcut-o, dar că i-am dat toate motivele să acorde atenție acestui tip de content creators. L-am provocat să facem o campanie, ad-hoc. A acceptat. Așa că de azi, 22 august 2019, până în 24 septembrie 2019, dacă folosiți codul HurduPanda15 la orice comandă faceți prin foodpanda, primiți discount de 15 lei! Revenind, Alexandru Ion s-a dezvoltat prin trial and error. Nu are o problemă cu a recunoaște că a devenit antreprenor după ce a cerut bani de la părinți și și-a cumpărat, literalmente, o sală de jocuri. O mai are, a dezvoltat-o inimaginabil de mult, a fost pentru el mai mult decât un MBA de business. Nexus Gaming este acum cel mai mare centru de sport electronic din România, locul unde gamerii se duc și chiar se antrenează. Da, cuvântul ăla nu e greșit pus acolo. Se antrenează pentru Nexus are echipă care participă la competiții internaționale și nu de puâine ori a fost reprezentanta României. Echipa națională, practic. A aplicat pentru jobul de la foodpanda pentru a simțit că se plafonează profesional. Că are nevoie de mai mult. Și-a primit. Spune că a fost cel mai greu interviu pe care l-a dat, și pe care nici măcar nu l-a luat. O să aflați din interviu de ce și cum a primit, totuși, postul. Am discutat despre gaming, despre antreprenoriat, despre cum e să fii privilegiat din punct de vedere financiar, dar să nu-ți pierzi reperele morale. Am discutat despre eșecurile lui și cum le-a depășit. Despre foodpanda și ce înseamnă marketing pentru liderul pieței de food delivery. Cum lucrează cu Facebook, Instagram sau Google, ce caută la influenceri, cum lucrează cu ei și ce așteptări are de la ei. Acest interviu este pentru orice om care-și face veacul în publicitate, marketing, pr, digital, antreprenoriat. Ca de obicei, după ascultare, vă reaminteasc că apreciez feedback, mentions în social media și tags în facebook stories sau instastories, subscribe pe Spotify, Anchor.fm și Apple Podcast. Pe Apple Podcast lăsați steluțe și comentarii. Nu uitați să folosiți HurduPanda15 la comenzile pe care le faceți prin aplicația foodpanda.