Anamaria Hâncu, Let's do dit, Romania! & Global Records: Până la Global mi-a fost foarte greu să egalez experiența Let's do it

HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș

Numele Anamaria Hâncu este sonor pentru două industrii, cea a organizațiilor non-guvernamentale și cea a muzicii.  Să explic.  Numele ei se confundă cu programul național anual de colectare a deșeurilor și implicit de curățare a Româniai, Let's do it, Romania!, și de ceva vreme deja cu Global Records, cea mai vizbilă și puternică casă de discuri a prezentului din România, unde este talent manager.  Este membru fondator al Let's do it, România!, proiect pe care l-a început alături de Liana Buzea - interviu cu ea ai aici în Oglinda din Baie, realizat de Roxana Hurducaș -, într-o cafenea, în 2009, după ce a văzut un clip viral pe rețelele de socializare în care niște oameni făceau curățenie generală în țara în care locuiau. I s-a părut imposibil în primă instanță, dar a reconsiderat, s-a încăpățânat, și iată că astăzi încă avem acest proiect căruia nici oamenii care-l inventaseră nu-i dăduseră vreo șansă. Persoanele din echipa care s-a format în jurul ei sunt astăzi nume de referință în lumea ONG-urilor sau a campaniilor și a departamentelor de CSR.  Pe de altă parte, chiar dacă proiectul a avut succes, Anamaria Hâncu tot voluntar era iar sursele de venit inexistente. După ce a implicat-o pe Inna în prima campanie de curățenie națională, ocazie cu care s-au și cunoscut, Anamaria a fost invitată să aplice pentru postul de comunicator în echipa Innei. A picat primul interviu și explică în interviu de ce.  Anamaria Hâncu este smart, încăpățânată să obțină rezultate, autodidactă, fără frică de eșec, pro activă și foarte bine conectată.  Am vorbit cu ea despre ONG-uri, CSR, începuturile Let’s do it, Romania!, despre cum a ajuns la Global Records și despre ce presupune jobul ei acolo, mi-a explicat cum funcționează lumea muzicii și cum se promovează un artist, plus multe altele din industriile astea și cea de comunicare. Este un episod pentru cei care se întreabă dacă ideea lor va funcționa vreodată, pentru cei care nivelul de motivație este scăzut, pentru antreprenori la început de drum sau profesioniști la început de carieră. Este pentru oamenii de comunicare și marketing, artiști, social media managers șamd. Spor la ascultat și dat mai departe. Ca de obicei, după ascultare, vă reamintesc că apreciez feedback, mentions în social media și tags în facebook stories sau instastories, subscribe pe Spotify, Anchor.fm și Apple Podcast. Pe Apple Podcast lăsați steluțe și comentarii.