Andrei Radu, fondator GPeC: Întotdeauna vorbești despre inovație în e-commerce, nu se poate altfel. Andy Crestodina, Orbit Media și Vitaly Friedman, Smashing Magazine vin la GPeC!

HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș

Andrei Radu este genul de om cu rar ți-e dat să întâlnești. Este extrem de perseverent, care nu abandonează nici măcar la a treia încercare. Dovadă care-mi susține observația este chiar proiectul personal care i-a devenit job full time de 14 ani, adică GPeC, cel mai important eveniment din Europa Centrală și de Est dedicat segmentului e-commerce. A pornit de la nici 100 de oamenii în sală și a ajuns la peste 1.000 de participanți. Organic. Anul acesta ediția de primăvară a avut loc la Teatru Național București, asta ca să vă faceți o idee despre nivelul la care a ajuns evenimentul, asta în cazul în care nu vă este deja familiar. Despre invitați nici nu mai vorbesc, mulți dintre ei au venit prima dată în România cu ocazia GPeC și-i știți de la Tv sau din cărțile pe care le-au scris și le aveți în bibliotecă.  Am vorbit cu el despre ce înseamnă GPeC pentru piața e-commerce din România, care sunt greșelile pe care deținătorii și dezvoltatorii de astfel de business-uri le fac încă 14 ani mai târziu, e sau nu e important conținutul multimedia în acest peisaj sau ne mulțumim cu descrieri de produs preluate și seci, cum arată acest segment în comparație cu cel din Vest sau ce înseamnă cele 200 de criterii de jurizare din Competiția GPeC.  A spus în premieră cine mai urcă pe scena ediției din toamnă a GPeC, după ce l-a anunțat deja pe Ryan Holiday: Andy Crestodina, Orbit Media, și Vitaly Friedman, Smashing Magazine! Se va vorbi mult despre conținut multimedia!  Urmăriți gpec.ro pentru a afla când se dă drumul înscrierilor.