Cristian Florea, social media consultant: Tot ce fac eu trebuie să fie util pentru ceilalți
HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș
Categories:
Dacă ai apărut astăzi pe internet, atunci nu ai idee despre cine e Cristian Florea. Dar dacă ești în situația asta, cu siguranță vei afla cu o simplă căutare pe Google. E cam cel mai mic și mai vizibil personaj, parte din - să-i zicem - garda veche a oamenilor care lucrează în marketing, comunicare digital. A apărut printre noi când încă era la liceu, s-a mutat în București pentru facultate și când a făcut-o a avut deja un job asigurat într-o agenție care a devenit cumva sinonimă cu numele lui. A făcut parte din Kooperativa 2.0, de unde s-a desprins la începutul anului 2020 și a luat-o pe calea lui, singur. S-a făcut remarcat dinainte să ajungă în Capitală și este cunoscut, în primul rând, pentru seriozitate și curiozitate. Când își pune ceva în cap, când ceva îi atrage atenția, nu renunță până când nu înțelege cum funcționează și cum poate să folosească acel ceva în avantajul lui sau al echipei cu care lucrează. E consultant social media. Locul lui preferat de scroll este Linkedin, unde s-a și specializat, dar testează constant platforme noi cum ar fi Tik Tok, spre exemplu, platformă pe care a înțeles-o și care-i oferă un plus de vizibilitate. Se simte foarte bine și pe Youtube unde are deja o comunitate de câteva zeci de mii de oameni cărora le vorbește despre tehnologie, în special despre ecosistemul Apple. A pus bazele unor proiecte cunoscute în online. Cel mai cel dintre toate este Ca să știți. Funcționează prin trial and error și spune că nu va mai face asta abia atunci când lucrurile îi vor ieși din prima. Susține că brandul lui e sinonim cu a face ceva util, ceea ce recoamndă și brandurilor când vine vorba despre producția de content. Am vorbit cu el despre social media, despre particularitățile rețelelor social media, marketing și startegie de comunicare, personal branding, antreprenoriat, producție de content, comunități și încă alte căteva subiecte care vă vor pune pe tavă și niște know how. Ca de obicei, după ascultare, vă reaminteasc că apreciez feedback, mentions în social media și tags în facebook stories sau instastories, subscribe pe Spotify, Anchor.fm și Apple Podcast. Pe Apple Podcast lăsați steluțe și comentarii.