Dragoș Smeu, The Mavericks: Campania de performance marketing nu se termină la achiziție
HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș
Categories:
Dragoș Smeu, fără îndoială, este un profesionist și o figură cunoscută a industriei de digital. Ramura de care se ocupă el se numește performance marketing și are legătură directă cu platformele de publicitate pe care Google, Facebook, Instagram șamd le pun la dispoziție utilizatorilor și companiilor care vor să se promoveze și pe aceste medii. Nu este vorba doar despre asta, dar de dragul exemplificării am decis să mă rezum doar la cele mai uzuale, care rezonează pentru majoritatea lumii. Performance marketing este un termen tehnic cunoscut mai ales printre antreprenorii ale căror afaceri se desfășoară online sau și online. Pe Dragoș Smeu l-am cunoscut și l-am văzut prima dată la unul dintre trainingurile sau evenimentele din seria GPeC, cel mai mare eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est, unde, începând de atunci, am împărțit de nenumărate ori scena. Este cel mai liniștit om din agenda mea de telefon. Studios spre tocilar, curios și chiar curajos. Că nu-i lucru mare să pleci de la corporație, cum a făcut el, și să-ți faci propria agenție care în nici 4 ani are o echipă foarte închegată și vizibilă în piață. Agenția se numește Mavericks. The Agency și acceptă inclusiv proiecte probono. Face performance marketing de când performance marketing era mic. Sau mai bine zis tocmai se născuse. Are experiență, deci, e creativ, înțelege sistemele cu care lucrează, cum s-au transformat și cum s-ar putea metamorfoza. Experimentează mult și mi-a spus că recent a început să testeze campaniile de performance marketing pe Tik Tok. Care sunt concluziile, o să aflați dacă dați play acestui episod. Totodată o să mai luați la cunoștință cum arată o strategie de performnace marketing, la ce trebuie să fii atent, cu ce o combini, când o combini, cum îți urmărești obiectivele, care sunt pașii pe care îi urmează un client în călătoria sa către achiziția dorită și cum te mulezi tu pe obiceiurile lui. Este un episod complex și complet despre ABC-ul performance marketingului. Ideal pentru antreprenorii care au business în online sau extensii ale afaceirlor în online, fondatori de start-up-uri, marketeri, oameni de comunicare. În definitiv e pentru oricine vrea să-ți lărgească orizontul cunoștințelor. Ca de obicei, după ascultare, vă reaminteasc că apreciez feedback, mentions în social media și tags în facebook stories sau instastories, subscribe pe Spotify, Anchor.fm și Apple Podcast. Pe Apple Podcast lăsați steluțe și comentarii.