Florin Grozea, HIT Yourself & Mocapp: Succesul unei campanii nu depinde doar de influencer, ci și de tine
HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș
Categories:
Florin Grozea, cel puțin la modul teoretic, nu mai are nevoie de nicio introducere. Și, hai, să zicem că are, dar pentru cei care sunt născuți mai recent, mai pe după 2000. Este fostul component al trupei Hi-Q. Gașca mea nu poate să stea liniștită? Nicio clipă?! Sună mai bine acum și mai cunoscut? Exact. El e. După ce a avut nenumărate succese cu Hi-Q, Florin Grozea, care se declară tocilarul clasei, s-a apucat de antreprenoriat. A pus bazele eOK în urmă cu vreo 10 ani, un serviciu de streaming audio inspirat de modelul de business al Deezer. Practic, un fel de Spotify îninate de Spotify, dar nu pe bază de subscription, ci bazat pe venituri din advertising. Atunci a fost momentul în care, spune el, a scris legea dreptului de autor pentru mediul digital, pentru că în România, la acea vremea, nu avea cine altcineva să o facă. Digitalizarea venise prea repede peste lume. Treaba asta a făcut-o alături de Trilulilu, care la acea vreme avea rol de YouTube autohton, Orange - pentru că avea Deezer și Vodanfone - tocmai dădea drumul Zonga. A venit criza economică și a falimentat. Povestea pe larg și câți bani a spart, în interviu. Dar nu s-a potolit aici. A scos o carte care se numește HIT Yourself, cu sfaturi pentru artiștii cântăreți și, în principal, despre cum să se promoveze ei. A început un turneu prin țară unde a povestit cu artiștii locali, din provincie, cu care a făcut cea mai mare bază de date specifică din România. Apoi a făcut agenția de influencer marketing HIT Yourself și, recent, a dat drumul unui serviciu prin care orice agenție sau brand își poate alege un influencer pe baza propriilor criterii. Nu doar că oferă un astfel de serviciu, dar prin Mocapp Florin Grozea și echipa sa traduc industria asta pentru branduri și agenții. Ceea ce nu e puțin lucru. Am discutat cu el despre influencer marketing, despre ce înseamnă un influencer, key opinion leader, micro influencer sau nano influencer, despre relația dintre brand și influencer și agenție și influencer și toate trei la un loc. Nu am făcut neapărat lumină în această ramură relativ nouă a marketingului, dar cu siguranță am aprins o lumânare mai mare cu care să îți înțelegi măcar proximitatea și spațiul în care te afli. Play. E un episod pentru branduri și oamenii din departamentele de marketing ale brandurilor, agenții și oamenii din agenții, influenceri, artiști, freelanceri, antreprenori și oricine altcineva vrea să înțeleagă acest concept. Ca de obicei, după ascultare, vă reaminteasc că apreciez feedback, mentions în social media și tags în facebook stories sau instastories, subscribe pe Spotify, Anchor.fm și Apple Podcast. Pe Apple Podcast lăsați steluțe și comentarii.