Irina Scarlat, Revolut România: Nimeni nu a crezut că atingem 1 milion de useri până la final de 2019

HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș

Cu Irina Scarlat, country manager Revolut, lucrurile sunt simple. Ori îți place de ea, ori nu. Cale de mijloc nu o să găsești. Reciproca, bineînțeles, e valabilă. Este una dintre persoanele asupra căreia am fost sceptic prima dată când am aflat-o și chiar am ciupit-o online ori de câte ori am avut ocazia. Problema mea cu ea era una strict de natură profesională, nu personală, iar după o interacțiune mai prelungită am concluzionat că Irina e de păstrat din multe puncte de vedere. O să înâelegeți odată ce dați play acestui episod. S-a școlit în afara țării, dar nu a rămas dincolo de granițe, ci a ales să revină în țară și să se apuce de antreprenoriat social. A făcut asta o perioadă. A făcut inclusiv PR pentru trupe rock și a bifat o agenție de marketing ai cărei clienți erau, în mare parte, în străinătate și, da, mergea după ei. Și-a dorit foarte mult un an sabatic, încă-l vizează, dar proiectele precum Uber, unde a fost, de asemenea, country manager, și Revolut, i-au pus dorința în așteptare. Anul ăsta Revolut bifează un milion de utilizatori în România, țara care are una dintre cele mai spectaculoase creșteri pentru compania fintech. Am discutat despre cum a reușit Irina Scarlat să pună la un loc oameni care să formeze o echipă performantă, cum reușește să se dedice întru totul proiectelor din care face parte și ce strategii de creștere adoptă, ce e ăla marketing și pr pentru o companie precum Revolut și ce înseamnă achiziție și retenție de useri, dar mai ales customer suport și băi, ce e ăla Revolut și ce e aia companie fintech?! Un episod pentru antreprenori, oameni din segmentul financiar-bancar, inițiatori de start-up-uri, oameni de marketing și comunicare, freleancei și, în final, chiar pentru oricine vrea să alfe informații despre Revolut și vrea să-și clarifice existența serviciului. Ca de obicei, după ascultare, vă reaminteasc că apreciez feedback, mentions în social media și tags în facebook stories sau instastories, subscribe pe Spotify, Anchor.fm și Apple Podcast. Pe Apple Podcast lăsați steluțe și comentarii.