Mircea Bravo, content creator: Viralul e relatable content. Lumea vrea să-l dea mai departe
HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș
Categories:
Îl știu pe Mircea Popa, aka Mircea Bravo, din 2013 sau 2014. Pe vremea aia încă se ținea de farse, așa că atunci când un client a venit la mine și mi-a zis că Mircea Bravo es dispus să-i facă un material și să-i ofere endorsement, am zis pas. Mi se părea pueril. Mă rog, nu mi se părea, chiar era. Între timp s-a maturizat. S-a reinventat de câteva ori, după cum chiar el zice în interviu. A trecut prin mai multe etape. M-a impresionat abia vreo 2 ani mâi târziu de la faza cu clientul căruia i-am zis să-l refuze. Devenise mai vizibil, lăsase farsele deoparte și începuse să abordeze subiecte mai de doamne ajută, vorba aia. L-am inclus în prima campanie serioasă din România pe subiectul hate speech în online. N-a zis nu, ba chiar a aprobat din prima. Campania se numea No Hate Speech, o gestionam cu agenția, din Cluj, și avea implicați o serie de de influencers, printre care și el sau Bogdan Bob Rădulesc, celebru deja pentru secvența de 5 minute “un gând sincer” la adresa Bisericii Ortodoxe Române. În campanie mai erau implicate de cadre universitare cu care făceam primele studii și conferințe seriose asupra fenomenului, psihologul Daniel David fiind unul dintre ei. M-a impresionat, ziceam, dar nu v-am zis cu ce. Cu un interviu pe care-l făcusem cu el, parte din segmentul de producție de content pe care îl produceam în interiorul campaniei. Brusc Mircea Bravo nu mai era ăla cu capul în nori, cu care nu poți vorbi lucruri seriose. Mircea Bravo era un om avid de dezvoltare personală și profesională. Mircea Bravo vedea lucrurile din jur cum le vedeam și eu sau Bogdan Bob Rădulescu, așa că toți 3 stăteam cu orele în birou la cafele și dezbăteam tot de la politică la marketing, teatru, sciologie sau producție de conținut multimedia. Între timp am plecat din Cluj, m-am mutat în București. El s-a asociat o perioadă cu Global, care l-a reprezentat o perioadă, apoi s-a reinventat iar și a ajuns să facă sketch-uri cu actori pe bune, scenariu, regie etc. Ne-am revăzut în tabăra revistei BIz, Social Media Biz Camp, de la Pârâul Rece, unde a avut o prezentare extrem de simplă și extrem de bună. Am vorbit despre cum a ajuns în punctul în care tot ce filmează devine viral. Mi-a explicat fiecare pas, de la conceperea scenariului până la cum face product placement și nu se supără nimeni din cauza asta. Nu crede că a rafinat rețeta viralului, dar e sigur că știe mai multe ingrediente decât alții, și, ami mult, cum să le folosească. Ascultați. Dați mai departe. Apoi faceți un bine și dați subscribe, să lăsați review și steluțe pe Apple Podcast.