Raluca Kișescu, brand consultant: Doamna de la curățenie mi-a dat numele unei campanii
HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș
Categories:
De numele Ralucăi Kișescu se leagă, în primul și-n primul rând, brandul Avon. Sau ea se leagă de el. Sau nu vom ști cu exactitate. Cert este că deși a ales de ceva vreme calea antreprenoriatului și a devenit consultant de brand, lumea încă o asociază cu acea perioadă. A fost marketing and pr manager și i-au trecut prin mână campanii precum “1 din 8 femei”, una dintre primele campanii românești premiate la Cannes. O să aflați în podcast despre ce e vorba. Nu mai țin minte exact când am cunoscut-o și-n ce circumsanțe, dar îmi amintesc că este printre primele persoane cu care am stat de vorbă când m-am mutat în București. Concluzia a fost că dacă o să am vreodată ocazia să fac un interviu cu ea, îl voi face negreșit. Și iată-l. Spune că nu a știut ce meserie să-și aleagă. Îi plăceau deopotrivă matematica și româna, dar își amintește că s-ar fi făcut jurnalist, printre altele. Cumva, a apucat să scrie și la ziar. Mă rog, nu chiar ziar, ci revistă. A scris mulți ani pentru Revista Tango, apoi, recent, a publicat o carte și se pregătește de a doua. Cea din prezent se numește “6 din 49 șanse la iubire” și-o găsiți la distanță de un mic search pe google. Anii petrecuți în poziția de marketing and pr manager la Avon nu au fost toți roz. A reputat succesuri, a bifat greșeli și eșecuri despre care nu-i e teamă să vorbească și chiar o face relaxat. În prezent, printre proiectele ei se regăsesc brandul Murmur sau Bunici de viitor. Am discutat cu ea despre marketing, despre începuturile ei în domeniu, campanii de CSR, leadership, hr, piață de media și comunicare sau cum e să renunți la un job sigur pentru a o lua pe cont propriu. Am tras concluzii care vă vor ajuta și vă vor oferi altă perpectivă. Ideal pentru marketeri, pentru cei care se gândesc să renunțe la jobul actual și să devină proprii lor șefi, antreprenori, viitori antreprenori, start-up-eri, oameni de comunicare și agenție, freelanceri din industrii cretive și, vorba aia, oricine are urechi de auzit. Spor la play. Ca de obicei, după ascultare, vă reaminteasc că apreciez feedback, mentions în social media și tags în facebook stories sau instastories, subscribe pe Spotify, Anchor.fm și Apple Podcast. Pe Apple Podcast lăsați steluțe și comentarii.