Ruxandra Micșunescu, Line Agency: Antreprenoriatul e un efort continuu, creierul nu ți se oprește niciodată

HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș

Ruxandra Micșunescu nu are 30 de ani. Abia face 29 de ani, și odată cu ea face 3 ani și agenția pe care a fondat-o, Line Agency. A devenit antreprenor la 26.  Este ambițioasă, determinată și ia lucrurile în serios. Agenția nu este un hobby. Nu a fost făcută cadou, nu a primit investiții, a fost dezvoltată de ea de la zero. Face mențiunile astea pentru că dacă te uiți la ea cu atenție și-i afli povestea ai zice că nu are nevoie de toate chestiile care-i aduc stres și bătăi de cap. Vine dintr-o familie cu background antreprenorial de succes, avea confort finananciar deci.  Să gândești pozitiv nu te costă nimic, dar să gândești negativ te poate costa totul.  E una dintre frazele cu care am rămas eu în cap după interviul ăsta. S-a relocat în România după niște ani petrecuți în Elveția și Franța, locuri în care și-a făcut studiile și a bifat perioadele de internship. În Elveția a făcut Ecole Hotelier de Lausanne, specializarea marketing și comunicare. E cea mai veche și prestigioasă scoală din domeniul ospitalității din lume, locul în care a și experimentat munca în toate formele ei, de la curățat camere de hotel până la servit în restaurant. În Franța a urmat L’Ecole Superieure De Commerce De Paris. Cât a fost în vest a lucrat mult cu industria de lux, astfel că am vorbit în interviu inclusiv despre marketingul acestei piețe.  În România s-a întors pentru că aici a găsit teren fertil pentru dezvoltarea ei profesională. Dar până la Line Agency, Ruxandra a trecut prin câteva agenții locale în slujba cărora și-a pus resursele la bătaie. Cred în loialitate și pune preț foarte mare pe ea.  A avut momente de îndoială, de burnout, de depresie. Am vorbit despre ele, pe rând.  Îți recomand interviul ăsta mai ales dacă ești un antreprenor la început de drum. Dar la fel de bine și dacă activezi în industria de marketing și comunicare. Mă rog, poate fi pentru toată lumea, pentru că am renunțat destul de repede la planul de intervievare pe care-l aveam. Discuția devenit extrem de personală și sinceră încât am renunțat de a mă mai ghida după ce structurasem eu inițial.  Spor la ascultat. Dați mai departe.  Ca de obicei, după ascultare, vă reaminteasc că apreciez feedback, mentions în social media și tags în facebook stories sau instastories, subscribe pe Spotify, Anchor.fm și Apple Podcast. Pe Apple Podcast lăsați steluțe și comentarii.