Valentin Pintilescu, Looloo Kids și Tralala: Succesul este cel mai prost manager

HURDUcast - A podcast by Marian Hurducaș

Valentin Pintilescu este una dintre revelațiile pe care le-am avut în acestă primă jumătate de an profesional. Am dat de el la tabara Social Media Summer Camp organizată de niște ani buni deja de Revista Biz și la care, știu, ați mai auzit-o pe asta, trebuie să mergeți dacă nu ați făcut-o încă.  Valentin Pintilescu este managerul de dezvoltare al Looloo Kids și Tralala, două canale de YouTube pe care părinții copiilor de grădiniță le știu fără doar și poate. Sunt un fenomen și nu există doare ele, mai sunt câteva pe lângă care sunt la fel, de succes, în țări la care nu te-ai figândit niciodată să-ți exporți business-ul. Pregătesc deja alte canale, lucrează la ele de zor și sunt destinate, printre altele, copiilor vorbitorilor de hindu sau mandarină!  Looloo Kids este cel mai mare canal de YouTube din România și, în egală măsură, singurul care a luat butonul de diamant. În prezent numără 16 milioane de subscribers. Piesa de rezistență este Jony Jony Yes Papa, despre care spune că este Despacito-ul copiilor. Peste 1.9 miliarde de views, imdiat vor trece de 2. Este o discuție extrem de utilă pentru marketeri, reprezentanți de brand și creatori de conținut multimedia, oricare ar fi ei. Am luat multe aspecte în discuție, printre care se numără modelul de business, ce înseamnă YouTube și cum îl poți monetiza în România, ce înseamnă un plan editiarial bine pus la punct pentru această platformă, cum sunt algoritmii YouTube, cum se produce conținut multimedia la acest nivel, cât costă și câți specialiști lucrează la un episod, care sunt greșelile pe care le-au făcut imediat după ce au numărat 10 milioane de subscribers și de ce susține că succesul este cel mai prost manager sau ce sfaturi de business are pentru cineva care are un plan de afacere care are treabă cu YouTube și nu numai.  Spor la play.