Zeii vloggingului. Ce ne spune "cazul Colo" despre fenomenul influencerilor
Recorder Talks - A podcast by Recorder

Se poate spune chiar orice, pe internet, pentru trafic? În România, s-a evitat un răspuns. Apoi a apărut „cazul Colo”. Alexandru Bălan, un vlogger pentru care o fată de 15 ani „merită bătută și violată”, creează un val de indignare. E denunțat și reținut pentru o noapte. Teribilismul lui Colo ne-a trezit brusc: cu echipamente video minimale, cu răbdare și cu instinctul de a apela la slăbiciunile marelui public, vlogging-ul devine ușor o afacere de succes în care postura de influencer îți aduce o mulțime de bani și nicio responsabilitate. Ca să vedem cum arată fenomenul din interior, care sunt mecanismele care îl fac profitabil și dacă sunt sau nu gata vloggerii să renunțe la libertatea fără margini pe care le-o dă internetul nereglementat, am stat de vorbă cu Matei Dima, unul dintre primii vloggeri cu milioane de urmăritori din România, care își duce acum publicul din online în cinema.