Cum sa colaborezi cu agentiile de publicitate si 2 tehnici pentru reinventarea unei afaceri (cu Anabela Luca fondatoarea AdLemonade)

TBF Show - A podcast by Razvan Cazanescu

Categories:

În acest episod o am ca invitată pe Anabela Luca, fondatoarea AdLemonade, o companie de marketing digital bazat pe rezultate.Compania Anabelei promovează în online branduri ca Flanco, Kilostop, Enel sau Jolidon. Are clienți care au bugete de la 500 de euro pe lună până la 1 milion de euro pe lună. Am vrut să înregistrez acest episod pentru că sunt foarte multe mituri si neînțelegeri cu privire la cum funcționează companiile de marketing și advertising.Foarte mulți antreprenori nu înțeleg cum să delege către o companie de marketing sau cum să se asigure că banii cheltuiti pe publicitate chiar le aduc rezultate. În consecință, vom vorbi despre cum reinventezi un business tradițional într-unul digital, despre lipsa de educație a antreprenorilor cu privire la marketingul digital și de ce de multe ori cer lucruri imposibile sau care le fac rău, și de ce mulți antreprenori ajung la concluzia că sunt păcăliți de companiile de marketing. Vom vorbi despre cum scalezi o afacere și de ce, în cele mai multe cazuri, nu este o problemă de procese și oameni, ci este o problemă a modelului de afaceri, și îți voi dezvălui 2 tehnici pe care le folosesc frecvent pentru a reinventa companii de la rădăcină.