B.I. ÎN ADVERTISING | Cum pui creativitatea pe steroizi și-o transformi în acțiune tactică. Despre Tik Tok Index cu Irina Savu, Data Intelligence Director - Leo Burnett România

UPGRADE 100 Podcasts - A podcast by UPGRADE 100 by Dragos Stanca

Categories:

Pe scurt, Leo Burnett și DATA Intelligence au lansat TikTok Index, unde poate fi măsurată performanța conținutului brandurilor pe această platformă. La larg, în această ediție de Upgrade 100 Live Talks s-a vorbit atât despre tech și cultură digitală, dar și despre business. De cele mai multe ori le și combinăm, cum vei descoperi și-n acest episod, de altfel.  S-a lansat TikTok Index - detalii pe tiktokindex.ro - platformă care s-a "înțepat" în algoritmul TikTok și poate face analize de date suficient de bune cât să prevadă trenduri, tipuri. de content care vor prinde la public, content eficient sau ce mai face industria/ concurența clientului. Marian Hurducaș a încercat să afle de ce avem nevoie de asta, de ce nu sunt suficiente metricele platformelor, cât de curate și clare sunt datele, câte moduri de interpretare ai șamd. Invitata sa: Irina Savu, Data Intelligence Director, Leo Burnett România. Are 18 ani de experiență in comunicare, dintre care 12 la Leo Burnett - care a și lansat TikTok Index. Ca strateg de comunicare, Irina Savu a acumulat know how atât de la client, cât si de la agenție. Din 2020 coordonează departamentul de Data Intelligence din Leo Burnett, poziție din care dezvolta soluții de date pentru peste 20 de clienți ai agenției. Ar fi indicat să-i dai o ascultare mai ales care ești parte din industriile creative și chiar antreprenor.