SPECIAL | Digitalizarea și viitorul industriei auto cu Mihai Tănase - Groupe Renault și Dan Babu - MasinaPotrivită.ro. Host: Marian Hurducaș
UPGRADE 100 Podcasts - A podcast by UPGRADE 100 by Dragos Stanca

Categories:
Digitalizarea industriei auto. Ce rol va avea mașina în viitor? Ce ne si ce nu ne rezervă viitorul în ceea ce priveste segmentul auto? Sistemele de operare, electrificarea, digitalizarea unei industrii care până cum ceva vreme avea doar patru roți, motor și facilitate transportul din punctul A în punctul B, va face mașina să fie extensia telefonului? Sau extensia casei? Ori va fi HUB pentru IoT? Câteva dintre întrebările la care Marian Hurducaș, gazda acestei ediții, a încercat să afle răspunsuri de la invitații săi, Mihai Tănase, Head of Digital & CRM - Southern Eastern Europe Cluster at Groupe Renault, și Dan Babu, fondator Mașina Potrivită, serviciu gândit pentru a face, practic, risk management când vrei să-ți iei o mașină second hand. Cat de mare e locul de joacă? Ca să setăm încă de la început dimensiunea industriei despre care vorbim, cel puțin la nivel european, e bine de știut că înmatriculările noi auto în UE, în 2020, sunt de peste 11.6 milioane. Pentru comparație, totalul parcului auto în România este usor peste 9.2 milioane, din care în București se regăsesc 1.2 milioane dintre ele. Pandemie, semiconductori, e-commerce Pandemia a creat probleme notabile industriei auto nu doar la nivel local sau european, ci la nivel global. Criza semiconductorilor are șanse mari să nu vadă o rezolvare clară anul acesta, e-commerce-ul s-a accelerat iar Dacia a demonstrat că se poate vinde un număr mare de mașini chiar și online, ca oricare alt bun de la consum. Precomenzile pentru Daci Șpring au depășit numărul total de automobile electrice vândute în România în 2020. Cum a reușit echipa Dacia Renault performanța e explicat Mihai Tănase în timp discuției cu Dan Babu și Marian Hurducaș. De asemenea, odată cu digitalizarea industriei, piața de second hand devine puțin mai ușor de înțeles. O mașină second hand cu foarte multă tehnologie încorporată e mai greu să ascundă vicii, a explicat Dan Babu, fondator Mașina Potrivită. __Mihai Tanase. Head of Digital & CRM, GROUPE RENAULT, South East Europe Mihai Tănase head of digital este un profesionist orientat spre performanță, cu experiență internațională în marketing online, digital media buying, CRM, precum și strategii de comunicare offline și online. Are cunoștințe solide despre tehnologiile web interactive și sinergia acestora pentru a se adapta strategiilor digitale în continuă creștere centrate pe clienți. Crede cu tărie că fiecare companie, indiferent de dimensiune, trebuie să-și dezvolte abordarea în era digitală, indiferent dacă se concentrează pe marketing, publicitate sau CSR. Educat în design și comunicare multimedia în Copenhaga, Danemarca, cu o perspectivă ambivalentă în codificarea pentru web, marketing online și managementul proiectelor, Mihai lucrează zilnic cu mass-media, sisteme de tracking și campanii de marketing - toate online. Este specializat în toate ariile marketingului online, proiecte digitale corporate, CRM și în integrarea 360 a comunicării digitale în toate activitățile de marketing și comunicare. __Dan Babu, fondator MASINA POTRIVITĂ Dan a studiat prin alte tari, apoi a lucrat in Romania in multinationala si nu s-a simtit implinit. In 2011 a facut un salt fricos inspre antreprenoriat. Si din 2018 il vedem si pe youtube mai des unde vorbeste depre masini second hand. Mihai Tanase - Head of Digital & CRM - S __Podcast prezentat de BANCA TRANSILVANIA / BT Talks și înregistrat live în masarda RADIO GUERRILLA.